Càritas Interparroquial de Reus

Càritas Interparroquial de Reus agrupa i coordina les Càritas Parroquials de les deu parròquies adscrites a Reus, en totes aquelles problemàtiques que els són comunes, o bé en aquelles que superen els límits parroquials, i a les quals no hi poden fer front una a una, com també en aquelles que per la seva complexitat fan necessària la participació de personal especialitzat.

Això permet posar en marxa projectes conjunts, serveis compartits i atendre necessitats comunes. Al mateix temps, facilita trobar col.laboradors preparats per a dur a terme programes d'ajuda, d'assessorament i de promoció, en el conjunt de les diferents parròquies.

CÀRITAS INTERPARROQUIAL DE REUS

Ubicació: c/ Concepció, 11 - 43201 - Reus

Telèfon: 977 34 11 70 i el 650 617 531.

Horari de recepció i atenció:

de DILLUNS a DIVENDRES..........de 9h a 13h

de DILLUNS a DIJOUS.............de 16h a 19h

E-mail: cir@arquebisbattarragona.cat

FILIGRANA: és el rober de Càritas on es poden portar la roba que no utilitzem i encara pot ser aprofitable a d’altres, i el lloc on les persones sense recursos poden adquirir allò necessari per al seu ús.

L'horari d'obertura de Filigrana és:

dilluns i dimecres :   17:00h - 18:30h
dimarts, dijous i divendres: 10:00h - 12:30h

Donació de roba: Totes aquelles persones que vulguin fer un donatiu de roba o econòmic per a Càritas, si us plau seguiu l'horari establert en negreta que trobareu a dalt.

MENJADOR SOCIAL, Càritas amb l’ajuda de l’Ajuntament de Reus gestiona i ajuda a alimentar o completar l’àpat de les persones amb risc d’exclusió, de pobresa i de fam.

LLOC WEB: http://webfacil.tinet.org/caritasr